dilluns, 4 d’abril del 2011

Corren

Una altra de les cançons que ens agrada cantar a la nostra aula d'acollida és "Corren" dels Gossos.
Un cop més, us deixem la lletra i el vídeo de la cançó.


És tard, no sé quina hora és
però és fosc fa estona.
És fàcil veure que no hi ets
ni un paper, ja poc importa.

Poso els peus a terra, vull caminar,
necessito despertar en un dia radiant
Encara em queda temps per descobrir
tot allò que m’he amagat i que no m’he volgut dir.

Corrren, corren pels carrers corren
paraules que no s’esborren,
imatges que no se’n van.

I ploren, ploren pels carrers ploren
com gotes d’aigua s’enyoren
aquells que ja no es veuran.

Difícil descobrir qui sóc avui
una gota em cau mentre una altra em treu la sed.

Plou i fa sol alhora tomba la bala tomba la bala
que m’apuntava era la meva i jo mateix em disparava
raig de llum, il·lumina’m, treu-me el fum
una revolució dins meu que sedueixo i es transforma.

No, no, no, no, no, no s’esborren
em conformo en mirar-me
mirar-me d’endins cap enfora.

On puc anar-te a buscar?
Nena, no és broma,
hauria d’haver estat diferent
però en un moment s’han tancat les portes.

Poso els peus a terra, vull caminar
necessito despertar en un dia radiant
encara em queda temps per descobrir
tot allò que t’he amagat
i que no t’he volgut dir…


Corrren, corren pels carrers corren
paraules que no s’esborren,
imatges que no se’n van.

I ploren, ploren pels carrers ploren
com gotes d’aigua s’enyoren
aquells que ja no es veuran.


Corrren, corren pels carrers corren
paraules que no s’esborren,
imatges que no se’n van.

I ploren, ploren pels carrers ploren
com gotes d’aigua s’enyoren
aquells que ja no es veuran.


Corrren, corren pels carrers corren
paraules que no s’esborren,
imatges que no se’n van.

I ploren, ploren pels carrers ploren
com gotes d’aigua s’enyoren
aquells que ja no es veuran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada